Thursday 13 November 2014

Yves Rocher & Revlon Professional (GlamBox October) - approved!

Today on the blog - my impressions of some of the products from October GlamBox which I have been testing in the past month. Yves Rocher & Revlon Professional <3

Danas na blogu - moji utisci o nekim proizvodima iz oktobarske GlamBox kutije koje sam testirala nepunih mesec dana - Yves Rocher & Revlon Professional <3




Hi everybody! :)

I am finally back! Those of you who follow me on Instagram or Facebook, know that I have been on vacation end of October. Have to admit that it is really hard getting back to reality and daily comitments.

Cao svima! :)

Evo i mene konacno! Vi koji me pratite na Instagramu i/ili Facebook-u, znate da sam bila na odmoru/letovanju krajem Oktobra. Moram da priznam da mi je jako tesko da se vratim u realnost i posvetim svakodnevnim obavezama.


Today I would love to talk to you about some of the products that were part of the October GlamBox Serbia. Because the box came just before we went to Egypt, I decided that it's the perfect opportunity to try out some of them so I brought my Revlon Professional hair products that you can see on the pictures and Yves Rocher eyeshadow trio.
If you missed my post where I opened the GlamBox for october, click here to see the pictures and full list of products.


Danas bih zelela da vam pricam o nekim proizvodima iz oktobarske GlamBox kutije. S obzirom da mi je kutija stigla upravo pre polaska u Egipat, to je bila idealna prilika da testiram neke od proizvoda, pa sam tako ponela Revlon sampon i balzam, kao i Yves Rocher trio senki koje mozete videti na slikama ispod.
Ako ste propustili moj post o otvaranju oktobarske GlamBox, kliknite ovde da vidite slike i opise svih proizvoda kojim nas je obradovao GlamBox tim.


Soo, I will start off with Revlon products. I have got the set for smooth hair - shampoo and conditioner.
Now, first I just need to tell you what my hair is like in order to understand better my review and see if it would suit you hair as well. I'm dying my hair for years now, its naturally very soft and silky but of course when you use chemicals, it is far from the original state. Some time ago I did highlights as well and all of you having highlights will know how much it dries out the hair. :/ I have been using Macadamia oil hair mask for a long time and it has been a life saviour. That was prior to going to vacation.
For my trip to Egypt I just brought these Revlon products with me and Morrocan oil (which I have been using for 2 or 3 years now and I can't live without it!).
There's no need to tell you how much do sun and sea dry out your hair. It is just crazy and you really need high quality hair products in order to restore it to it's original state.

Dakle, pocecu sa Revlon proizvodima. Ja sam dobila set za glatku (smooth) kosu.
Ali, pre nego sto se zaletim sa recenzijom, reci cu par recenica o tipu moje kose kako bi bolje razumeli sta i zasto pisem i bolje ocenili da li je ovaj proizvod nesto sto bi i vama odgovaralo. Moja prirodna kosa je zaista meka i svilenasta i nikad nisam imala problem sa mrsenjem, rascesljavanjem i slicno. Medjutim, vec nekoliko godina unazad je farbam, a kako hemikalije iz farbi prilicno uticu na kosu, tako je i moja trenutno daleko od svog prirodnog stanja. Takodje, pre nekog vremena sam izvukla i svetlije pramenove, a svi vi koji ste ikada radili pramenove znate koliko to isusuje kosu. :/ Do pre odlaska na put, koristila sam Macadamia oil masku za kosu, koja mi je bila zaista odlicna.
Za put u Egipat sam ponela samo ove Revlon proizvode i marokansko ulje (koje koristim vec godinama i ne mogu da zivim bez njega!).
Nema potrebe da vam napominjem koliko sunce i more, slana voda, isusuju kosu, tako da vam je tek tamo potrebna dodatna nega i zaista visoko kvalitetni proizvodi.


I was using it every single day after the beach and it is just amazing how it made combing easy! I was so surprised simply because I wasn't expecting it to be so good! Even the shampoo itself did such a great job that I could go through the hair with my fingers with NO problems! I couldn't do that with some shampoos I was using at home before. I also have to say that I am really against combing the hair while it's wet because it really damages it a lot. But with these products the comb is really gliding through the hair - there is no pulling, no tanggles, which is really awesome.
And just one fact to round up this part of the review - when I came back from Egypt, in the shower I reached for the Macadamia oil hair mask I was using before and surprise, surprise - it did nothing much on my hair. It was tangled and dry, I couldn't believe it. So, I am now looking to buy these Revlon products full size. Nothing wowed me this much since Morrocan oil and Paul Mitchell products - which do exactly what it says on the bottle - and now I am adding Revlon to my top hair products list. That's how much I liked them!

Koristila sam ih svaki dan posle plaze i neverovatno je koliko olaksavaju rascesljavanje! Bila sam jako iznenadjena, jer zaista nisam ocekivala tako dobre rezultate! Cak i koriscenjem samo sampona, kosa je skoro kompletno bila odmrsena, da sam bez problema prolazila prstima kroz nju! To nisam mogla sa proizvodima koje sam koristila kuci, pre mora. Takodje, moram da napomenem da ja nisam poklonik cesljanja kose dok je mokra, jer joj to zaista steti i kida je. Ali sa ovim Revlon proizvodima, cesalj jednostavno klizi kroz kosu - nema cimanja, zamrsene kose sto je zaista fantasticno.
I jos jedna bitna cinjenica da zaokruzi ovaj deo recenzije - kada sam se vratila iz Egipta, prilikom tusiranja sam odlucila da cu staviti Macadamia oil masku koju sam korisitla i pre mora i eto iznenadjenja - nije imala skoro nikakvog efekta na moju kosu. Bila je jako zamrsena i suva. Tako da cu definitivno da porucim standardno, veliko pakovanje Revlonovih proizvoda. Nista me nije ovako odusevilo jos od kad sam prvi put probala Morrocan oil i Paul Mitchell proizvode, koji zaista rade ono sta pise na pakovanju - i sada tom spisku dodajem Revlon, kao jedan od top 3 brendova za negu kose. Eto, toliko su mi se svideli! :)




Second product I will tell you about is the eyeshadow trio from Yves Rocher. I will be short with this one - this was practically the only eyeshadow product I used for 10 days of my vacation and that I continued to use until today. It is so practical for every single day... you can use it in many different ways - for day time or night time looks. Simple, elegant or smokey, sexy look, for filling in your eyebrows, cut crease... really, such a practical little thing to have. Pigmentation is awesome and it lasts all day! It won't move anywhere, I can tell you that. :) Two brown colors inside are just the perfect shades - very versatile. The light shade is nice, too but I am more wowed by the two browns. The packaging is also very nice, it can fit in the smallest of bags so it's perfect.
Price of this eyeshadow trio is around 1400 din / 12 euros

If you would like to purchase this product and/or see their full range of products, do visit their website, facebook page or their store in Usce shopping center:
Yves Rocher Facebook
Yves-Rocher.rs

Sledeci proizvod o kom zelim da vam pricam je trio senki Yves Rocher koji se takodje mogao naci u GlamBox-u. Necu puno da duzim sto se ovog lepotana tice - samo cu reci da su ove 3 senke bile jedine koje sam koristila svih 10 dana odmora, a i otkako sam se vratila sa mora. Jako je prakticna za svaki dan, a moze se koristi na toliko razlicitih nacina - za dnevne ali i vecernje varijante. Od jednostavnog, elegantnog do sexy, smokey look-a, za popunjavanje obrva, sencenje kapaka tehnikom cut crease... zaista, divna mala stvarcica za imati. :) Pigmentacija je odlicna, kao i trajnost! Verujte da nece mrdnuti ceo dan sa kapaka kada je nanesete. Dve braon boje koje se nalaze u paletici su jednostavno savrsene braon nijanse koje bi svaka devojka trebala da ima. Treca i najsvetlija nijansa je takodje jako lepa, ali ja se generalno vise odusevljavam tamnijim bojama, pa je tako i ovde bilo. :) Pakovanje je lepo, elegantno i dovoljno malo da stane i u najmanju torbicu.
Cena ove predivne senke je, mislim, negde oko 1400 dinara. Ako neko zna tacnu cifru, neka slobodno napise u komentaru, pa cu ispraviti (posto na sajtu nema cene za nju, tako da sam napisala neki prosek izmedju kvad i duo senki).

Ukoliko zelite da kupite ovaj ili bilo koji drugi proizvod iz njihove palete, kao i da se informisete o samom brendu, posetite njihov sajt, Facebook stranicu ili prodajno mesto u Usce shopping centru:

Yves Rocher Facebook
Yves-Rocher.rs







Have you tried these products out?
Da li ste i vi probale ove proizvode?
Who's excited for November GlamBox?? I know I am! :) <3
Ko je uzbudjen zbog novembarske GlamBox?? Ja jedva cekam! :) <3
If you wish to order yours, click HERE.
Ukoliko i vi zelite da porucite svoju GlamBox, kliknite OVDE.

No comments:

Post a Comment